VILKÅR

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra BNLivsstil.dk

Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og BNLivsstil.dk
Dokumentation og vejledning Hvis der findes produktbeskrivelser og brugervejledninger til varen, følger disse med leverancen fra BNLivsstil.dk 

Ønsker du yderligere oplysning eller rådgivning fra BNLivsstil.dk ´s side, er denne af vejledende art. BNLivsstil.dk indestår for, at varerne opfylder kravene til CE-mærkning.

Leveringstidspunkt og transport
Levering af varer fra BNLivsstil.dk anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret. Forsendelsen af varer sker med Bring, GLS, PostNord, Danske fragtmænd, eller Personlig levering.

Alle ordre vi modtager inden kl. 16 afsendes som udgangspunkt samme dag.

Leveringstid 1-5 dage

Møbler og lamper kan have forlænget leveringstid på op til 15 dage.

Du vil modtage en mail med estimeret levering efterfølgende.

Nogen varer kan have anført en forlænget leveringstid på selv produktsiden

 

Specielt ved forudbestillinger

Bestiller du en vare som er anført som en forudbestilling, trækkes pengene på dit kort inden reservationen udløber. Typisk 4-7 dage efter bestilling afhængig af korttype. 

Annullerer du din ordre efter vi har trukket penge vil vi trække 5% i annulleringsgebyr inden vi returnere restbeløbet til din konto. 

Dette beløb dækker omkostninger som gebyr til betalingsudbyder etc.

Risikoen for varerne
Risikoen for varer købt af BNLivsstil.dk overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.

Reklamation
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra BNLivsstil.dk, skal påberåbes i rimelig tid efter at du har opdaget fejlen. Det en din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til BNLivsstil.dk.


Transportskade

Er din varer i stykker ved modtagelse?
Gem al emballage indtil din reklamation er registreret og du har fået besked herom,

Mail sendes til info@bnlivsstil.dk 

Anfør venligst: Ordrenummer, beskrivelse af fejlen.

Billeder af emballage, samt billeder af hvad der er sket skade på. 

Ved transportskade skal skaden anmeldes inden for 3 dage fra modtagelse, ellers kan krav ikke gøres gældende. 

Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest to år efter du har fået varen leveret. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, BNLivsstil.dk har stillet dig i udsigt.

Pris og betaling
I denne butik kan du bestille dine varer online eller handle direkte i vores Showroom. Du kan begge stedet benytte kort, Mobilpay eller kontakt betaling.
Betalinger med kort eller Mobilpay, bliver først trukket på din konto når ordren afsendes.
Alle priser hos BNLivsstil.dk er inkl. Moms. Og i DKK

Fortrydelsesret
BNLivsstil.dk yder 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager dine varer.
Du har pligt til at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde og i evt, originalemballage, som den er modtaget. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere vare.

Ved uafhentet ordre, fratrækkes gebyr for returfragt og håndtering ved tilbagebetaling.

Forlænget bytteret i forbindelse med jul.

Varer der bestilles som julegaver kan ombyttes indtil d. 31/1

Skal varen byttes?

Hvis du vil returnere en vare, skal du sende en mail med ordrenummer som reference til info@bnlivsstil.dk

Mailen skal indeholde følgende:
Ordrenummer:
Varenummer:
Årsag til returnering:
Defekt, medsend billede af den defekte vare.
Fejlkøb.

Returvarer skal sendes til:

A.C. Meyers vænge 5, 2 tv, 2450 Kbh SV